Etkin Tıbbi Cihazlar, Türkiye’de ve dünyada LED cerrahi aydınlatma teknolojisi üzerine çalışan bir inovasyon şirketidir. Biyomedikal Mühendisliği Kulübünün organizasyonu ile bölüm öğrencilerimiz İzmir’e bir teknik gezi düzenleyerek Etkin Tıbbi Cihazlar firmasının üretim tesisini ziyaret ettiler. Bölümümüz öğretim üyeleri Doç. Dr. Uçman ERGÜN ve Öğr. Gör. Oğuzhan GÖKMEN ‘in de katıldığı teknik gezimiz öğrencilerimiz için hem eğlenceli hem de faydalı geçti. Geleceğin mühendislerine gösterdikleri ilgiden dolayı Etkin Tıbbi Cihazlar‘a teşekkür ederiz…

Teknik Geziye katılan öğrencimiz Tarık Ural’ın gezi notları:

“İZMİR GEZİSİ

Sabaha karşı gün doğumuyla birlikte yola çıktık. Bazen uyuyarak bazen müzik dinleyerek yoluculuğumuz devam etti. En son uyandıktan sonra Uşak’ta çok güzel bir park olan Huzur Parkında kahvaltımızı yaptık çaylarımızı içtik.

İzmir’e varmamız gereken saatten biraz geç vardık. İlk olarak Çiğli Atatürk Organize Sanayi Bölgesinde bulunan Etkin Tıbbi Cihazlar Firmasının üretim tesisine gittik.

Firma tesisine gittiğimizde çok samimi ve sıcakkanlı bir karşılama gösterdiler. Daha sonra yemekhanelerinde öğle yemeğimizi ikram ettiler. Yemeğimizi yedikten sonra bizleri toplantı salonuna alarak bizlere sunum yaptılar. İlk olarak firmanın insan kaynakları müdürü sunum yaptı daha sonra firmadan çalışan iki biyomedikal mühendisi bizlere sunum yaptı. Sunumlarında firmanın yaptığı çalışmalar hakkında bilgiler, ameliyat lambalarında firmanın dünyadaki yeri hakkında bilgiler, biyomedikal mühendisliği kariyeri hakkında bilgiler, Avrupa Birliği Projeleri hakkında bilgiler, İngilizcenin önemiyle alakalı bilgiler gibi pek çok faydalı şeyler öğrendik.

Sunumları bitirdiklerinden sonra firmanın AR-GE çalışmalarının yapıldığı yere gittik. Yaptıkları projeleri inceledik ve projeleri hakkında bilgiler aldık Daha sonra gösteri odasına gittik yine firmadan çalışan biyomedikal mühendisleri orada ürettikleri ameliyat lambalarını detaylıca anlattılar. Bizlerde sorularımızı sorduk. Gitme zamanımız yaklaştığı için bu kısmı biraz kısa tutmak zorunda kaldık. En son veda edip, teşekkür edip firmadan ayrıldık.

Gitmeden İzmir’i gezmek için Karşıyaka sahilinde otobüs bizi bıraktı Yaklaşık bir buçuk saat Karşıyaka çarşısını Bostanlı sahilin gezdik, hep beraber kumru yedik. Daha sonra akşam saat 6’da dönüş yoluna çıktık. Müzik dinleyerek oynayarak güzel bir yolculuk geçirdik ve gece yarısı Afyon’a vardık.

Birçok anlamda fayda sağlayan çok güzel, verimli bir teknik gezi oldu.